Apocalipsa 11.11.11: pula Apoca, mai mult lipsa


Ptu, futu-i serviciul ma-sii, m-am luat cu munca si am pierdut sfarsitul lumii, azi 11.11.2011, la orele 11:11! Si stiam ca tre sa fie, da’… am avut ceva de facut… si cand ma uit, tzop, apocalipsa trecuse! Noroc cu cativa colegi de birou mai vigilenti, care au observat ca universul se dusese pe pula cat timp noi munceam (si au inspirat postul asta). Ca acum ne e si rusine sa mai scoatem capul in lume, or sa ne bata obrazul cunoscutii: „Pe ce lume traiti mah, sunteti nesimtiti, nu vedeti ca nu mai existam?!”.

Deci, care ati fost atenti la sfarsitul lumii – eventual care sunteti initiati, esoteristi, macar templieri ceva – ziceti-mi si mie ce s-a intamplat, va rog, nu fiti bulangii!

~ de veutzu pe 11 Noiembrie 2011.

11 Răspunsuri to “Apocalipsa 11.11.11: pula Apoca, mai mult lipsa”

  1. din toate tinpurile numerologia a avut o semnificatie aparte.unele previziuni s-au intimplat dar cea mai mare parte se bazeaza pe superstitia poporului ne stiutor.se spunea ca in anul 2000 v-a venii sfirsitul lumii,sincer si eu am asteptat cu nerabdare sa vad cum ne ducen la garla.

  2. „la garla”… cumva esti.. Bogdanakis?!😉

  3. Un coleg mi-a zis ca nu-i apocalipsa, deci sa ies dracu din veceu, ca-i palindrom, motiv pentru care i-am dat cu lopata-n cap! Pai ma-njura asa fara motiv? Acu cica ma asteapta la poarta cu fracsu care a vazut filme cu Noris, cine o fii si asta…

  4. tara de cacat, apocalipsa de cacat

  5. Iaaa sa lase palindromii astia, ca-s periculosi!

  6. io fix la ora aia m-am uita in frigider si surpriza: nu aveam nici o bucata da salam, nici bere,nici votca….nimiiiiic. IT WAS THE BEGINNING OF THE END OF MY WORLD!

  7. @ILUZIA Ce lucruri ingrozitoare spui!…

  8. Ma uit la ceas si e unspe si 5, zic in mintea mea sa fiu pe faza sa prind ora facuta din scobitori. Cand ma uit dup.aia e unspe si douastrei. Bagi picioru nu alta

  9. „ora facuta din scobitori” :)))))) Chiar ca! Si aduceti domne si-o friptura si-o baterie de vin, ca de la apocalipsa ni s-a facut foame…

  10. Bestial!

  11. lol

Lasă un răspuns

 
