*** obrazul tuturor care recomanda KMPlayer


Allex Radu: „cel mai bun player Video si Audio creat vreodata… poate reda orice format video normal sau HD de pe planeta”

Whmsonic:” player video foarte bun”

Alt bou: „cel mai puternic media player din lume.Suporta majoritatea formatelor video si audio”

Alt tampit: „un player recomandat tuturor celor care vor o alternativa la BSplayer”

: „unul dintre cele mai bune playere multimediale gratuite”

iulian_g: „multe avantaje care nu le-ati descoperit la alte playere” (PS – este cel mai retardat articol despre KMPlayer de pe tot netul. Antisexul care a scris asta (se lauda ca are si blog, trebuie neaparat cautat) pun pariu ca-si tine documentele personale in My Documents, rade la clipuri cu Gates si Jobs, e nefumator, antialcoolic, iubeste ciocolata cu alune si ii e frica de femei.)

Tuturor acestor ochelaristi, dar si celorlalti care lauda KMPlayer, le urez: **** cu ***** voua si familiilor voastre, ca mie nu-mi merge deloc cacatul asta de KMPlayer (daca deschid fisiere se blocheaza), mi-a schimbat homepage-ul (se duce la un cacat gen google care are adresa http://home.sweetim.com, desi am bifat in mod special sa NU imi stabileasca homepage acolo) si imi deschide mess-ul desi eu vreau sa vad un DVD. Mi-am pierdut o ora din viata sa caut un player bun de DVD, am citit cronicile voastre retarde, am instalat etc., etc… doar ca sa constat ca KMPlayer nu merge.

Deci daca mie nu-mi merge, inseamna ca nu e bun. Imi bat **** de ***** astora care sustin ca e cel mai bun player din lume pentru ca asa au citit si ei la alti ochelaristi si, ca sa nu creada alti ochelaristi ca nu se pricep, zic si ei ca e cel mai bun. Sa ma *** in amintirea voastra de ochelaristi: KMPlayer e de cacat, o sa merg mai departe cu batranul si credinciosul meu BSPlayer.

Nota bene: Imi *** **** in parintii domnilor care vor pune intrebari cretine gen „Dar ce Windows ai?”. Ca sa-ti raspund, am ultima versiune de Windows, se cheama Windows Sofutpemata. Ce mortii ma-tii ma intrebi ce Windows am, de parca ar fi vina mea daca am 98 sau XP sau Vista sau 7? Ce, mi-am facut singur programul de operare si a iesit prost? Nu e facut tot de niste ochelaristi?

Daca KMPlayer nu-mi merge, inseamna ca nu e bun.

Si deci, cu ce vad si eu un DVD filmat in parc si apoi copiat pe hard?

~ de veutzu pe 10 Decembrie 2011.

19 Răspunsuri to “*** obrazul tuturor care recomanda KMPlayer”

  1. tinere. stai calm ca dai in anarhie.

    mergi de ia gom player si apoi CEL MAI IMPORTANT instaleaza k-lite codecs.

    si de azi inainte mergi doar cu gom si cu media player clasic de il instaleaza k-lite.

    da-mi o bere pentru asta.

  2. bs player e cumplit de ca anii 2000. nici nu stiam ca mai exista…

  3. de acord cu antevorbitorul.eu unul inca folosesc BSP-ul si VCL-media.din cind in cind mai folosesc si Power DVD.

  4. N-am idee dacă știe să faca ce îți tre tie da io folosesc Gom Player. A deschis tot ce am avut nevoie, in afară de berea asta idioata.
    PS: vreau si io windouzu ala :d

  5. Iti recomand:

    – Playere
    *Media player Clasic
    *Vlc Player dar o versiune mai veche. De ex 1.0.0. Versiunile mai noi au o gramada de erori. Si fac figuri la deschiderea fisierelor.
    *BSPlayerul.

    – Pachete de codecuri:
    *ACE Mega CoDecS Pack
    *Combined Community Codec Pack
    *K-Lite Mega Codec Pack

  6. Pai o fi, da’ daca merge bine?…

  7. Care windows, care?…

  8. ce kk recomanda astia? vlc? iti ei clipurile pe stick?

    coae. am zis clar,

    gom si k lite. esti surd?

    eu fac filme. deci sunt cel mai destept de aici. fa dracu ce iti zic!

  9. gom si k lite vor fi!! piticule, nu dadea!

  10. gom are codecuri in el. de aia e asa misto de ne place de el. iar k-lite e zeul cu codecuri pe langa. mai ales ca vine si cu configuratoare de codecuri. o sa vezi tu, cand te certi cu ffdshow la filmele 3d.

    nu pui alt pachet de codecuri decat k lite. nu te lua dupa urechisti cu minuni.

    iar gom la fel. cere sa ii pui toate cacaturile in broeser. zici ca nu. si e ok. nu pune. dar. e cel mai grozav player free. pentru ca are o mie de setari. nu de alta.

    zeulul playerelor e MPC. media player clasic. o sa vezi singur cand renunti la epava aia de bsplayer.

    spor la treaba.

  11. ai grije sa ei k lite full 8 sau cat e. full, nu light

  12. esti tu prost de puti de aceea nu iti merge …

  13. Multumesc pentru explicatia tehnica!

  14. Veutzule, de când ai si hateri frate? Te-ai ajuns cu binele. :))

  15. :))))))))))))))))))))))))))))))
    Ma sparg :))

  16. KMP playeru ii bun bah. Exceptand cand deschizi playeru sa vezi subtitrarea, porma bagi rgb-ul sa vezi filmu pe teveu. In momentu ala moare prin deces cu eroare.

  17. Pt. ,,iulian_g”!!! parca asa te numesti pe aici pe undeva!!! bai baiatule,eu acum am vazut comentariul tau ,,antitot” ce se spune pe aici si cu toate ca sint postari vechi poate ajunge si la urechea ta ce iti voi spune aici! in primul rind ce ai cu toata lumea ,,desteptule”? e optiunea fiecaruia! iar daca la data postarii tale tie in google sau ,,altundeva” nu iti aparea km player inseamna ca ori nu stii ce e google si internetul ori esti……! pune tu ce vrei in puncte-puncte! dar ceva care sa te caracterizeze intocmai! eu cred ca esti un biet cocalar si deabia ai auzit si tu prin tirg ca nu se tin fisiere importante in my document! nu sint sigur daca si aplici asta! despre ciocolata nu stiu daca o Africana cu alune e rea ! oi fi mincind tu Milka si te dai mare! ha,haaa,ce poti debita pe gura aia! puteam sa trec peste postarea asta veche insa nu pot sa suport destepti(in ghilimele) ca tine! intre timp ai auzit mai bine de km player? l-ai folosit cit de cit? deabia pot sa nu te jignesc cu faci tu in comentariul tau dar nu cred ca o sa pot! din simplul motiv ca esti cocalar sadea! asta pt ca te dai mare si cred ca porti si ochelari de soare Dolce Gabbana conducind Dacia 1300! acum ma explic: in primul rind km player e chiar perfect! nu cred sa fie ceva mai bun pe piata! doar daca so fi descoperit ceva si eu nu stiu! vezi ca in timpul rularii unui film dind clik dreapta pe imaginea in derulare ai ,,n,, setari! chiar si pt cel mai neinitiat! as vrea sa te vad in media player de ex cu faci ,,drag an drop,, la o subtitrare! daca iti merge sa-mi zici si mie cum ai facut! oare poti compara interfata bsplayer cu cea a km player? gindeste-te bine cind dai raspunsul! pt km player nu prea exista codecuri suplimentare,pur si simplu le are pe toate!din setari il poti face si racheta spatiala daca vrei! poti vedea filmul si din spatele monitorului daca vrei!ha,haaaaaaa! asa ca te rog eu ceva: nu mai debita toate prostiile si injuriile pt ca pur si simlu te descalifici tu! ce ai facut daca ai folosit vocabularul ala? esti mai destept oare? sincer merg pe prezumtia ca intre timp ai mai invatat ceva despre programe si te-ai ,,descocalarit”! pt ca miroase de aici a cocalar! tine minte cit traiesti: un destept si as in calculatoare nu-l auzi vorbind asa si nici nu prea are timp de explicatii! are de creat programe,de intrat poate in NASA(glumesc acum),etc! cei care nu stiu decit comenzile de baza injura ca tine! te-am salutat si incearca sa iei ce ti-am spus ca pe un sfat!

  18. Ptr. individul cu „filosofia mea deviata. pardon, de viata”, esti un cocalar coclit si un badaran. In rest sunt de acord cu „ramelyx”.

  19. hahaha, tu nu vezi ca e articol de acum cinci ani? :))))
    limbajul meu a fost excesiv, intr-adevar. dar si voi, sa aparati un soft care merge prost…

Lasă un răspuns

 
