4 adevaruri grele despre supereroi


1. Masca aia e foarte interesanta si te simti George Clooney. Dar numai in primele 10 minute, pentru ca dup-aia incepi sa vezi dublu si in final o scoti in mortii ma-sii si o arunci!

2. Capa e fancy. Dar numai pana o prinzi sub talpa sau cu scaunul si te infurii!

3. Simplul act al evacuarii berii devine un cosmar, in primul rand pentru ca trebuie sa te dezbraci, foarte gay, pana la brau. Iar daca Batman mai e si matrafoxat, este absolut sigur ca se va pisa in costum. Incercati sa tineti platosa departe de jet si veti vedea ca nu se poate!

4. O sedinta de evacuare a berii, care unui barbat normal heterosexual ii ia un minut cu tot cu drum, lui Batman, Superman sau Spiderman le ia 5 pana la 7 minute din cauza costumului. Jur ca atunci cand reusisem, in fine, sa-mi scot costumul pana la brau, deja ma apucasera nervii si aproape ma pisasem pe domnia mea!

~ de veutzu pe 20 Decembrie 2011.

14 Răspunsuri to “4 adevaruri grele despre supereroi”

  1. eroii nu se pisa, nu se caca si nu le pute gura, la fel ca si femeile perfecte. Noroc ca nu exista prea multi!

  2. no, să-mi f…trag una! mă pusăși pe gânduri.
    dup-o matură chibzuință am rezolvat-o!
    cum să-i spui ăluia cu care te smardoiești, în toiul caftelii – stai să mă piș!
    umilitor, nu’s’arată!
    superman cu paperși. asta-i.

  3. Pamperman :))

  4. hai k sunteti tari ,adica nu stiti ?supercacăciosii aştia au un al doilea costum pe sub la care îsi conecteaza puta si anusul si……

  5. tu n-ai citit dune.

  6. zau ca nu ma prind

  7. Macar te simti George Clooney :))))

  8. Pai George chiar sunt… mai lucram la Clooney!

  9. PS – Whoa… ai comentat la mine?!
    PPS – Acum, ca n-am mai scris?! ))

  10. Stati ca am uitat sa mai intru aici.Deci cum sa va explic eu…..costumu asta al lor este ca o camera de bicicleta intelegeti este ca si cum ai baga un balon intru altul si ramane un spatiu gol hntre ele asa si cu costumele astea,deci in spatiul gol este bagat un furtun care duce de la puta pana la calcai unde capatul furtunului se deschide apasand un buton de pe centura si lasand ”berea” sa curga.Huh sper ca ati inteles

  11. Hahaha, Liviu, mi-au dat tzeapa, nu mi-ai furnizat si furtunul! :))

  12. It comes naturally…

  13. Aooolo cum au indraznit sa nu iti dea ce era mai important.Pisate in costum şi poti sa.l returnezi.

  14. :))))))))))
    Ha?!

Lasă un răspuns

 
