Teoria conspiratiei copacilor


In fata geamurilor locuintei mele se intinde o padure. Deasa, unduitoare, linistitoare. Vara esti ca-n jungla, iarna esti ca pe munte. Cand suntem obositi, e suficient sa ne uitam putin pe geam si ne relaxam imediat.

Bine, padurea e intre blocuri si nu are mai mult de 20 pe 40 de metri. Dar atata timp cat te uiti pe geam si aproape nu vezi blocuri… e ca si cum ai fi in statiune.

Acum, pe viscol, crengile dezgolite, de care se mai agata cu disperare cate o superfrunza, nu se mai unduiesc, ci danseaza de-a dreptul, cu o amplitudine de aproape un metru. Daca n-ar fi fascinant, ar fi sinistru. Parca vad copacii umblatori din Stapanul inelelor sau, de ce nu, pomul care fura copii pe geam din Poltergeist. Ce sa zic, m-as uita la ei, ca prostul, ore intregi.

Problema apare in clipa in care vreau sa-i filmez. Jur ca pomii astia, care se zbantuie dezlantuiti si-mi mai ard rasunator cate-o creanga in balcon, se opresc in clipa in care pun mana pe telefon sa-i filmez!

Cand ma uit – se agita fabulos. (Mult mai spectaculos decat in clipul de mai jos, dar asta e tot ce am putut prinde!)

Cum iau telefonul – se opresc! Sau, oricum, se misca la misto.

Ce se intampla?… De ce nu vor sa se lase filmati?… O fi vorba despre efectul observatorului? Cand ii observ, ii incetinesc? Sau in lumea pomilor e penibil sa fii vazut cum te bate vantul?…

E un joc al nervilor, pe care mi-e teama ca il vor castiga ei.

~ de veutzu pe 26 Ianuarie 2012.

14 Răspunsuri to “Teoria conspiratiei copacilor”

  1. Simt iz de melancolie😀

  2. Damn true, woman! Damn true…
    Vorba ta, si de ce sa nu fie?…

  3. Vorbe pline de talc :)))))))))

  4. Gen pudra de?

  5. nu ride stravechi prieten ! piticii si celelelte fiinte mistice ale padurii chiar exista.acum un an am vazut o chestie din asta la mine in munti.plaingea linga un ciot de fag[un nenorocit taiase capacul de care avea el grije].ai sa rizi si ai sa imi recomanzi un control dar iti jur ca e adevarat,ca in perioada aia eram la in tratanent de detoxifiere[fara tutun si alcool].

  6. :)))))))))

  7. O, dar te cred… De ce nu? E foarte posibil. Mai da-ne info😉

  8. daca te rog eu din toata inima mea si din ce alt organ mai vrei tu…poti sa mazgalesti un pic mai mare?? (n-am nimic la ochi dar nici nu vreau!)

  9. Din inima e bine! :))
    Crede-ma ca de cel putin doi ani incerc sa fac scrisul mai mare, dar nu se poate. Nu exista optiunea sau, daca exista, nimeni nu stie unde. Am si postat aici intrebarea asta, dar nu am primit niciun raspuns, nici macar de la muile astea mincinoase de la WP. Asa incat am renuntat.

  10. pot sa sugerez crearea unui cont BC.la sectiunea blog poti sa stabilesti formatul si marimea caracterelor.dupa aia copiezi postarea in WP.evident scrisul ramane in formatul gasit in BC.

  11. Nicu, multumesc de idee, totusi prevad ca daca ma mut pe alta platforma, acolo tre s-o iau de la capat cu totul – ceea ce nu vreau.

  12. nu trebuie sa te muti in adevaratul sens al cuvintului.deschizi un cont,scrii postarea in formatul pe care il doresti[cu caractere mai mari]dupa care copiezi si il treci in WP. in noua configuratie.daca te uiti pe primele mele postari din aceasta platforma ai sa observi ca sunt scrise cu caractere mai mari.

  13. Era o replica-n filmul ” Mihai Bravu” , nu mai stiu cum, si de ce.

    Dar suna asa:- Mihai, lasa-ma sa-i tai!

  14. Nuuuuuu! :))

Lasă un răspuns

 
