Va rog, nu ma mai futeti la cap sa am boala pe Basescu


Pregatisem textul asta pentru mai tarziu, dar l-am postat azi din solidaritate cu Animaloo. Deci.

Atunci cand:

– zic ca e bine ca a iesit presedinte Basescu (nu neaparat pentru el, care pana la urma nu a facut ce a promis, dar pentru ca obligatoriu trebuia schimbat PSD-ul),

– afirm ca Basescu face exact ce facea si Iliescu inainte (doar ca pe atunci presa nu era libera ca azi, exista un singur post TV si mai ales nu exista internetul),

–  ma pronunt ca Boc nu e mai rau decat Vacaroiu sau Nastase (care Vacaroiu si Nastase nu miscau in front in fatza lui Iliescu),

– sustin ca PSD sunt si mai rai decat PDL (PSD au furat din 1989 pana in 1996 si din 2000 in 2004, pe vremea cand era mult de furat, iar acum se vor intoarce flamanzi si umiliti),

– amintesc cum ne smiorcaim ca toti sunt corupti in Romania, dar cand Basescu a inceput sa loveasca in toti, l-au acuzat ca face scandal,

– explic ca daca scapam de Basescu si PDL nu am rezolvat decat jumatate de problema (celalalta jumatate ar fi sa alegem pe cineva nepatat, deci clar nu  PSD-PC-PNL),

– opinez ca manifestantii din Piata Universitatii ingheata degeaba ca prostii daca in locul PDL-ului pun iar PSD-ul,

, deci in toate aceste situatii, persoane imi reproseaza ca sunt basescist, băsist, portocaliu sau pedelist. (Exact ca manifestantii din Piata Universitatii care i-au batut pe manifestantii cu bannerul pe care scria „BASESCU = ILIESCU = CEAUSESCU”. Daca iti permiti sa nu ai boala pe Basescu, sau sa ai boala si pe PSD-PC-PNL, automat esti un nenorocit.) Nu sunt basescist sau pedelist. Dar o sa va zic ce sunt: furios inca pe PSD si Iliescu, deoarece inca nu au fost pedepsiti pentru cat rau au facut tarii si inca mai fac. Ii urasc de 22 de ani, deci nu am cum sa-l urasc mai tare pe Basescu, ce pula mea nu intelegeti!

Asa ca: vreti sa dam jos PDL-ul si pe Basescu? Sunt de acord. Dar nu puneti, fir-ar a naibii de memorie scurta, tot PSD! Ce-o fi asa de greu de priceput?

~ de veutzu pe 30 Ianuarie 2012.

20 răspunsuri to “Va rog, nu ma mai futeti la cap sa am boala pe Basescu”

  1. Sunt deacord cu tine ! Partea proasta e ca M.S Mihai von Hohenzoler a pierdut acest drept atunci a fost deacord cu casatoria ficei Sale cu un un om din plebe.Cum crezi ca o sa fiim condusi de unul care a cazut ca ‘Duda’ din copac.

  2. Şi un PNL-ist din 1990 ce să facă?… Păi… nu se lasă până nu-i dă un cap în gură lui Băsescu!

  3. Io am fost la proteste, am instigat, am mediatizat treaba in sibiu pana la un punct. Punctu care mi-a aratat ca majoritatea baietilor din strada il vor pe base jos si punct. nu se supara daca vine psd-ul sau altii.
    In momentu ala am tras linie si am zis ca ii chis in freza. Nu mai protestez, nu mai urlu. O duc bine in coltisorul meu si de acu incolo mi se rupe de tot.
    O sa incerc sa fut statu cat pot de mult din umbra si doar pentru binele meu, ca astia cu memorie scurta nu merita deloc.
    Viata e frumoasa si scurta.

  4. buei, nu-mi fac publicitate pe blogul tau, dar asa am scris si eu !
    ma sictiresc rau de tot aia de plang de mila „boborului”, acuma, dupa ce l-au jecmanit , boborul zic, atatia ani. vad ca antonescu nu mai poate de grija mea, a umilului cetatean de ma aflu in Romanica…da’, pe vremea lu’ primu’ motociclist al tarii, tot la fel se desfiintau spitale si se dadeau legi gandite cu coorul!
    cat despre iliescu, sper sa nu moara pana nu e tras la raspundere pentru adevaratul genocid de la lovitura de stat din 1989 !
    am zis: huoă, la toată clasa politică românească !!!

  5. Ai vorbit si pentru mine… Multumesc!
    De fapt in Piata Universitatii nu mai este un protest ci o emisiune a Antenei 3.

  6. Gabi, si eu as da un cap in gura oricui s-ar indoi de buna ta credinta. Sau a penelistilor sinceri. Problema e ca eu nu-l pot uri pe Basescu pana nu-l vad pedepsit pe Iliescu, iar tu nu acuzi suficient, dupa opinia mea, PSD-ul cu care PNL este aliat. ar, in fond, si tu, si eu vrem acelasi lucru: Romania fara comunisti si javre.

  7. @ zerocratu’, capca1 si msr: gandim la fel.
    Geniala asta: „Piata Universitatii nu mai este un protest ci o emisiune a Antenei 3” 😉

  8. Veo, e aiurea să zici că nu dai jos un rău pentru că n-a fost dat jos un rău precedent, Şi, iartă-mă, pe vremea lu’ Năstase se fura cu ştaif (mai lăsau loc de viaţă); acum se fură pe faţă, cu rânjet de neam prost. Şi se mai şi compromite viitorul a două generaţii – cel puţin – care vor plăti şi furăciunea prin împrumut în genunchi.
    Apropo de relele precedente: criza a început cam exact atunci când n-au mai avut ce să vândă din ce a construit blestematul de Ceauşescu… (Ştii bine – departe de mine gândul de a fi nostalgic…. Dar nu pot să nu văd că Băsescu are toate defectele împuşcatului şi nici o calitate patriotică).

  9. Dar n-am zis sa nu-l dam jos pe Basescu… Ci doar sa nu-i punem tot pe PSD.
    Cat despre furatul cu staif de pe vremea lui Nastase: mai conteaza ca furi cu sau fara staif? Sunt la fel de vinovati. Si raman la parerea mea ca PDL-ul nu fura mai pe fatza, ci presa libera, internetul si televiziunile fac ca totul sa fie pe fatza. Pe „vremea lui Iliescu” nu exista nici presa libera, nici televiziuni, nici net.

  10. thumbs up veo! cu vot alb si discernamant se combate tehnica aia veche, divide et impera

  11. Întâi să pice Băse. Apoi mai vedem:)

  12. Sal’tare stimabilior!

    Ma bucur sa mai trag un piq de aer curat p-aci!

    Da, Veo! Sunt perfect de acord cu tine! Si le spun celor ce gandesc cu televizorul ci nu cu propriul creier: Aveti grija ce va doriti!! Sa nu ajungeti sa regretati regimul Boc-Basescu! Atentie!
    Asta pentru cei ce uita (sau nu stiu) cine au fost, sunt si vor fi PSD-istii sau ce se va mai naste din ei.

    In schimb, pentru cei care sunt satui de toti si nu-si gasesq reprezentare, netul se pare ca naste muze (posibil!) si sfatuiesq studiul unor idei de genul: http://nouarepublica.ro/ sau http://nicusordan.ro/.
    Da! Seamana a propaganda, stiu! Dar nici eu nu mai suport!

    ps: regimul mult hulit mi-e sa nu ramana totusi in cartea de istorie..chiar daca probabil la capitolul „incercari nereusite de a reforma un popor fara busola”.

  13. Veo – revii bre la normal! Tu eşti rocker, aşa că n-ai cum să fii băsist. Cât priveşte PSD-ul, ia mai stai un pic şi-o să vezi cum se pupă cu PDL-ul…

    Ce nu înţeleg eu e de ce nu eşti PNL-ist, ca toţi oamenii normali la cap (PNL nu e Crin, ci Brătienii plus Regele).

    (La limită, PNL sunt eu:)

  14. Exact: PNL asta de acum e Patriciu… Deci nu. Aaa, ca idee, ideologie, trecut… sigur ca da! Dar comunistii au furat si asta…

  15. @Zerocratu – Și, te-a făcut pe tine o mână de aiuriți? În loc să-i completezi, tu te dezici total de ei și de ideile tale? Come on, dude! Dacă ei vor să-și facă treaba scandând „Jos Băsescu!”. iar tu ai gânduri mai înalte sau mai complexe, ce te oprește?

    @veutzu – E ceva mai complexă situația decât a fi sau a nu fi împotriva Băsescului. Mulți insistă că ar trebui să vină să ne salveze careva? Unii ar spune că un Dumnezeu, dar Dumnezeu suntem noi. Mulți s-au lecuit și de americanii mult așteptați cândva, ăștia fiind ocupați să mențină pacea decimând suflete prin te miri ce colț al lumii. Rușii nu-și mai pierd timpul cu noi. UE este o panaramă de idee oricum și se destramă pe zi ce trece. Trecem peste toți indivizii cu instincte de turmă ce-așteaptă salvarea de la regalitate, trecem de amnezicii și lobotomizații care vor USL-ul, trecem de extremist-săracii de ei care doresc PPDD, trecem și de paraziții de UDMR-iști, trecem de toate balivernele astea oportunist-infecțioase și ajungem tot la noi. Adică e indicată o abordare precum a Zerocratului, dar fără izolarea de semeni. E suficient să fii un om pozitiv în mentaitate și acțiune atât cu tine, cât și cu ceilalți și înseamnă că ți-ai făcut treaba. Oricum, ce se-ntâmplă acum e puțin peste puterea noastră de percepție.

  16. Alexandru’ (misto nick ;)), sunt de acord cu tine ca treaba e mai complexa decat pro/contra Basescu. Numai ca daca spui asta antibasistilor, te vor face automat basist, cu injuraturile de rigoare. Sunt oameni care nu gandesc cu mintea lor, ci gandesc cu Antena 3. Tocmai asta ma irita. Degeaba esti pozitiv si-ti faci treaba, daca vine un prost si ti-o strica. Ma tem ca a sosit timpul sa trosnim prostii peste ceafa. Altfel, Romania o sa fie rusinea Europei si peste 20 de ani. Deztaranizare si deztiganizare fortata, altfel nu mai scapam de WC in curte si manele.
    Ai dreptate si ca salvarea tre’ sa vina de la noi. Numai ca nu faci nimic cu dreptatea. Consider ca ne trebuie ajutor din afara, asa cum s-a intamplat in 1866. Cum a venit regele neamt, cum am iesit din feudalism. Nu trebuie sa ne fie teama „ca ne vindem tara”; e deja vanduta. Ne trebuie un alt german, suedez, american care sa ne oblige sa lasam vaicaritul si sa trecem la treaba serioasa.
    Te contrazic insa in alta parte: americanii or decima suflete, dar salveaza tari, inclusiv a noastra; rusii nu au renuntat la noi nici pe departe, doar ca nu mai sunt atat de vizibili si asteapta un moment prielnic sa scoata iar capul; UE va exista si peste 20 de ani; regalitatea e contrara ideii de turma; UDMR nu sunt paraziti, ci doar abili. Aprob insa la USL si PPDD :))
    Multumesc pentru comentariul detaliat, cu argumente.

  17. @Alexandru. Da, m-am dezis total. Ei fara mine la protest nici nu o sa simta o voce in minus da eu fara ei is doar un nebun rupt de realitate ce vrea imposibilul. De ce as vrea sa fiu asa ceva cand pot sa fiu foarte fericit singur cu mine si cei care conteaza pentru mine? Fara stresul ca e x la putere sau y. In clipa in care o sa fim cel putin 10 oameni in piata, oameni care au aceleasi pareri si aspiratii o sa scot din stand-by nemultumirea si frustrarea.
    Momentan, permite-mi sa nu mai am nici macar o speranta ca in tara asta o sa mearga ceva bine. Aici e legea junglei, nicidecum un zoo in care fiecare animal e ajutat sa ajunga ce poate mai bine.

  18. […] de ani de zile, inainte sa deschideti gura pentru altceva decat pentru sus-mentionata muie: asta, asta si asta. Share this:TwitterFacebookPinterestMai multStumbleUponRedditDiggLike this:LikeBe the first […]

Lasă un răspuns

 
