Prostii de la Pepsi


Pe cuvant ca nu vreau sa fiu papurnodist.
Bine, stiu ca sunt, dar ma sileste societatea. Si raspunderea pentru semenii mei, care se bazeaza pe mine sa evidentiez racilele lumii in care traim.
Imi place Pepsi. E singura bautura d-asta care imi place. Sunt convins ca nu e foarte sanatos, ca are chimicale in el, ca speli cu Pepsi blocmotorul si e ca nou, dar imi place. Nu-mi place Coca-Cola, mi se pare neacidulata, fara gust si lipsita de haz, iar reclamele mi-o fac si mai antipatica. Ma doare-n ficat si de concurenta dintre Pepsi si Coca-Cola. Dar imi place Pepsi. Chiar daca stiu ca a doua zi e deja trezit si deci un fel de Coca-Cola.
Hai c-am lungit-o. Ideea este ca o fi Pepsi bun, dar aia care-i fac marketing si social media sunt prosti. Atat de prosti incat nu-s in stare nici macar sa faca o campanie inteligibila. Alo, Indra K. Nooyi, alo, Levent Yuksel, oamenii aia fac Pipi in rezervoarele de Pepsi, isi bat joc de noi, de brand, de voi personal!
In regulamentul oficial al promotiei curente de la Pepsi sunt pomenite trei anexe: Anexa 1, cu magazinele de unde poti ridica premiile, Anexa 2, cu declaratia care trebuie data ca sa fii validat, si Anexa 3. Dar incredibil: aceste trei anexe nu exista nicaieri! Am cautat de-am innebunit, cuvant cu cuvant, timp pierdut din viata mea, dar nu am gasit nicio anexa. Asa ca i-am intrebat pe muncitorii de la PepsiCo Romania unde-s anexele alea. Raspunsul:
    • Pepsi Romania Buna, Veone! Anexa 1 este lista magazinelor, pe care o poti consulta aici: http://bit.ly/yBytBF. Anexa 2 este declaratia de validare a castigatorului, iar Anexa 3 este acelasi lucru, in cazul in care castigatorul este minor. Ultimele doua pot fi consultate aici, la finalul Regulamentului Oficial: http://bit.ly/Ady8rb.

Deci exista, dar se cheama altfel si o cauti pe raspunderea ta! Incredibil!… Pepsi e un colos al marketingului… si nu sunt in stare sa raspunda la o intrebare simpla? Toata armata aia de muncitori angajati acolo la marketing pentru ca aveau un cuscru care lucra deja portar la Pepsi nu e in stare sa faca un regulament clar?  E grea social media, a naibii…

Deznodamant: scarbit de campania lor debila, de doua ori am castigat doze de colectie si de doua ori am uitat si am aruncat capacul cu tot cu sticla :))

~ de veutzu pe 23 Februarie 2012.

17 Răspunsuri to “Prostii de la Pepsi”

  1. il consum numai cu cognac.un deget pepsi la un litru de cognac.

  2. Asa da!😉

  3. poate ca sunt mai inteligenti decat ii banui tu :-)) asa nu trebuie sa mai imparta premiile.

  4. Nu-si impart premiile, au de pierdut. Labari prosti…

  5. da vrei sa-ti zic cum era sa ma bata o tanti de le Coca Cola? iti zic oricum.

    Acu ceva ani era o companie de la sus numita campanie, sau invers, d-aia cu trimite sms si io nestiind cum or sa ma contacteze baietii in caz ca castig am zis sa sun la infoline si sa intreb. Sun azi nu raspunde nime, suna maine nimic, a treia zis am sunat si le-am lasat mesaj cu nelamurirea mea. Peste cateva ore ma suna o tanti cu un ton d-ala de tiganca nervoasa cum ca ” de ce am sunat de atatea ori si de ce am lasat mesaj? ” . pai femeie, e INFOline, unde cacat era sa sun daca-s mai retardel?

  6. Ma sparg de ras! :)) :)) Cum sa te ocarasca mah ca ai sunat?! :)) Ce imbecili!…

  7. cam asa am invatat de la Cornel.

  8. Care Cornel?🙂

  9. Ciorba.

  10. Aaaaaa, corect! Nu i-a mai zis nimeni asa de mult… ;))) O sa-i zic, sa-i creasca inima😉

  11. multumesc.
    poate,odata ne gasim si noi la un ‘cocirtz’.

  12. Uuuuuuuu… da, neaparat😉

  13. adresa mea e nicolaemisaros@yahoo.com. poate chiar reusim sa ne gasim odata.

  14. Poate daca citeai regulamentul ai fi vazut clar ce inseamna fiecare anexa :)) Anexa 1- lista magazine, etc..Dar deh…. e greu!!! :)))

  15. Marina, de ce te faci ca nu ai inteles?😉 In regulament se vb despre niste anexe, care insa NU EXISTA. Arata-mi tu anexa la regulament si eu beau o Coca-Cola.
    Come on, cat de prosti sa fie?

  16. Cum draq sa-ti placa pepsi, nu mai e ca pe vremuri, are gust de medicamente sau gust de suc la dozator, coca cola is the best!!! Dar oricum, gusturile nu se discuta

  17. Da, da, tocmai asta e chestia: nu mai e ca altadata, e plin de chimicale… da-mi place, al naibii

Lasă un răspuns

 
