Cum m-a facut RDS sa ma uit pe Etno si sa zic si mersi


Cu oarece timp in urma radeam de prostii de la UPC, ca nu-s in stare sa faca nimic bun, incurca clientii si se incurca si pe ei insisi. Ei bine, eram naiv. Pentru ca prostii de la UPC sunt olimpici la matematica si filosofie pe langa RDS & RCS!

Fac contract cu RDS sa-mi furnizeze net si cablu digital. Dupa ce duduia ma bate la cap sa accept si „mobile stick”, accept ca sa nu mai pierd timp cu discutii inutile, ea bifeaza pe contract ca am acceptat, apoi bomba:

– Da’ stiti, ca momentan nu avem niciun stick!! Mai sunati dvs. la noi, poate or sa aduca!!

Dupa care ma asteptam sa vina un muncitor de la RDS sa-mi monteze decodorul pentru digital, cum se procedeaza la UPC. Ei bine, Alexandru Oprea, seful RDS-ului, nu e atat de fraier ca Severina Pascu, seful UPC: de ce sa plateasca oameni sa faca asta, cand poate sa arunce treaba in spinarea clientului? Clientul trebuie sa sune de 20 de ori pana afla ca se gaseste undeva un decodor, sa se duca sa si-l ia, apoi sa-l instaleze singur. Ce, o batranica de 80 de ani nu e-n stare sa-si monteze decodor digital?! Dar un frezor de 45 de ani care nu se prea descurca nici cu mobilul?!

Au trecut mai bine de doua luni de cand tot sun la RDS ca sa-mi spuna daca au sosit decodoare. „Cum sa nu! Au sosit 10 bucati pentru tot Bucurestiul. In Buftea!!” Sau: „Normal ca avem! Doua decodoare, in Voluntari!” Ma astept deja ca intr-o zi sa aud: „Da, avem o dioda de decodor, in Kenya!”. Deci, incredibil: degeaba faci contract cu RDS pentru televiziune digitala, pentru ca RDS nu sunt in stare sa-ti asigure televiziune digitala! Daca vrei digital, trebui sa umbli in satele limitrofe, sa te bati la cozi si sa speri ca daca dai spaga destula, o sa ai decodor.

Asa ca ma uit la televizor pe analog, ca-n 1992, futu-ti rasa ma-tii, Alexandru Oprea. Nu am niciun canal de stiri strain (ce Euro News, ce CNN…), iar canale de muzica am patru si toate imbecile, cu muzica absolut de neascultat. Cele mai cretine nume din dance, hip hop, semimanele si muzica retardata de discoteca rup MTV, Kiss si U, 24 din 24, de m-a luat durerea de cap si jur ca daca vreau muzica la TV am inceput sa las pe Etno! In lipsa de VH1 sau Mezzo, jur ca muzica populara de acolo e mai placuta decat muzica oligofrena de la posturile alea – iar eu nu suport muzica populara!

Bai Alexandru Oprea, daca vezi ca esti incompetent, lasa pe altcineva sa faca afaceri si management, iar tu angajeaza-te controlor pe linia preoraseneasca spre Buftea. Poate, odata cand o sa ma duc la Buftea sa caut decodor, ne intalnim!

~ de veutzu pe 6 Martie 2012.

9 Răspunsuri to “Cum m-a facut RDS sa ma uit pe Etno si sa zic si mersi”

  1. gresit!

    eu am mezzo si pe „analog”, tot pe rds, daca nu l’or fi scos de aseara!

    la vh1 nu ma mai uit cel putzin de pe vremea cind a aparut formatzia cu acelasi nume a lu’ cintaretzu’ ala transpiratu’ (am uitat cum ii zice!), pe motiv ca nu o mai deosebesc de mtv romunia (o fi virsta de vina?)…

  2. am senzatzia ca „am introdus” cel putzin un dezacord, tot de pe stick rds!

  3. Hahaha, Niku, e totul in regula😉

  4. nu ma pling.eu tot la rds sunt si merge beton de cind a fost instalat.

  5. da auzi, stii cum sa pontezi beletu catre buftea? ii pui hartia in gura si il plesnesti in barba. mortii lor de imbecili

  6. haha, zerocratule, o sa tin minte pontul😉

  7. nene, îmi pare rău de tine, dar, eşti inadaptat. tu sperai ca, pe baza unui banal contract, tu SĂ AI DREPTURI ?! Ntz, ntz, ntz, cred c-ai mâncat de pe jos !
    Acel contract îţi asdigzură dreptul unic şi inalienabil de a plăti contravaloarea abonamentului, să-ţi fie clar !!! decodor, stick şi alte alea…când e ziua ta, roagă-ţi prietenii să-ţi cumpere…tu tre’ să plăteşti abonamentul, omule !
    Cât, despre muzica populară…ascultă, frate şi tu „Taraf”…oricum ne manelizăm, ca ţară, de ce vrei să epatezi ?!

  8. „de ce vrei să epatezi” – :)))))))))))))))))))))))
    Asa e, capca.. da’ nu vreau sa ma las

  9. eu cred ca asta vrea sa epateze. bueeeeei! pen ce-ti trebuie digital la taraf? sa se auda 5+1? valoarea muzicii sta in artist. nu in sculele tale hi tech.

Lasă un răspuns

 
