Jobul ideal


In fiecare dimineata, Gary Cooper manca 10 clatite cu sirop de artar. Asa citisem in copilarie in biografia lui si am ramas cu nostalgia siropului sus-numit. Drept pentru care de ani de zile cautam sirop de artar, pentru clatite, dar si pentru varii retete savante de-ale Mariei. Am incercat la Carrefour, la Cora, in Dorobanti, la Plafar, peste tot – nu am gasit nicaieri. Ne resemnaseram ca na, si siropul asta de artar nu e pentru oricine, cand brusc ne-am dat seama ca in dreptul ferestrelor noastre – incredibil, pentru ca nu ne-am dat seama timp de trei luni -, de poti sa-i atingi cu mana, sunt doi artari mai inalti ca blocul!

Morala intamplarii este ca fii atent ce-ti doresti si are legatura cu ceea ce va voi spune in continuare. (Fara indoiala, cititorii mai harsiti se vor prinde ca sunt legate artificial, dar siropul de artar fiind natural, si legatura dintre ele sper sa devina la fel de armonioasa.)

Nu de mult, Diverta si-a facut un site nou si frumos, de unde lumea poate sa cumpere DVD-uri, sa le inchirieze, macar sa se informeze (si nu numai filme, dar orice, de la jucarii si serviete la e-readere si carti). Si pentru ca Diverta avea nevoie de cineva care sa vada filme pe banda rulanta, sa consume seriale intregi, sa cunoasca industria, sa citeasca si sa scrie despre filme, sa fi luat premii din asta, sa fi facut el insusi mici filme tembele :)), bineinteles ca – oportun sfatuita de Liana – s-a gandit la Veone. Care acum vă prezintă filme pe site-ul Diverta. Or, daca nici asta nu e jobul ideal!…

~ de veutzu pe 12 Aprilie 2012.

10 Răspunsuri to “Jobul ideal”

  1. bravo maestre, asta da job. am citit cateva scrieri de pe sait si pot zice cu siguranta ca o sa mai citesc.🙂 bv

  2. Thanks, man😉

  3. felicitari !

  4. oooo bravo !
    acuma stim pe langa cine sa ne dam bine😛 fain asa

  5. Filme sa fie…si Diverta!!!!

  6. Bravo, Veutza, felicitari! Imi amintesc cand ne-am cunoscut, prin ’95, erai abonat la revista „Premiere”. Acum ai putea scoate tu revista😉

  7. Sa-ti dea Dumnezeu sanatate, da’… pe moment nu ma prind care Florin😀

  8. Patrascutu! Corect!!

  9. eu credeam ca te-ai apucat sa iti faci sirop de artar singur.

    vezi la mega

  10. Nu are, unde stateam dincolo era mega la parter

Lasă un răspuns

 
