Până la „Prometheus” te mănâncă trailerele


…Indepartatul an 1995. Iliescu era presedinte, nimeni nu avea net acasa, filmul meu preferat era „Scara lui Iacob”, pe care tocmai il vazusem la cel mai tare cinema de atunci, Sala Palatului. Buun, si intru la „Goldeneye”, la Patria. Aveam la mine o juma de votca cu lamaie, pentru dupa film. Care nici nu incepe, ca pe ecran apar cativa copii care joaca baschet in New York… si deodata o umbra uriasa ii acopera, acopera cartierul, acopera orasul… e o nava extraterestra gigantica!

V-ati prins, era trailerul filmului „Independence Day”. Am fost atat de socat, incat am reusit sa inchid gura de-abia dupa vreun sfert de ora de „Goldeneye”. Bietu’ Bond, nu mai stia ce sa faca sa ma impresioneze: se dadea cu bungee de pe baraj, sarea cu motocicleta intr-un avion – degeaba, eu eram cu gandul la „Independence Day”. La iesire, sticla era jumate goala, iar betia „Independence Day” m-a tinut pana anul urmator. Perioada in care, in lipsa de internet, am cumparat toate revistele straine in care scria ceva despre subiect sau aveau vreo poza si m-am uitat cu stoicism pe TV 5 (nu exista nici macar Pro TV pe atunci) in speranta ca arata catusi de putin scene din film.

Iar cand, in fine, am vazut filmul (primul la cinema Cotroceni, cu sunet Dolby Surround; cine poate uita cutia de cola care parca se rostogolea prin sala?!), am fost destul de dezamagit. Si normal insa, pentru ca deja imi bagasem nasul prea mult!

Asa si cu „Prometheus”, care pare a fi un sequel, prequel sau alt fel de quel al lui „Alien”: până la Dumnezeu te mănâncă sfinţii, spune un proverb, dar până la “Prometheus” te mănâncă să te uiţi la trailere şi n-o să-ţi mai placă filmul, spun eu.

~ de veutzu pe 30 Aprilie 2012.

3 Răspunsuri to “Până la „Prometheus” te mănâncă trailerele”

  1. imposibil sa nu-ti mai placa filmul ! mai ales dupa featurette-ul cu Michael Fassbinder. Bladerunner style baby

  2. Speram, Vlad!

  3. nuuuuuu, acu am aflat si ca pe un quel pt alien. totusi, abia astept sa apara.😀

Lasă un răspuns

 
