Terrare humanum est


Filmele SF bune sunt mai rare decat umorul intr-un serial romanesc de la Pro TV, fie el „Pariu cu viata”, „Las Fierbinti” sau oricare altul. D-aia, dupa ce am vazut „Another Earth”, m-am ridicat in picioare si am aplaudat furtunos, cu ovatii si strigate de „Bravo!”, ca la Sala Radio, incat Maria s-a speriat ca m-am tacanit.

Dar ce sa fac daca e cel mai bun film science fiction pe care l-am vazut in ultimii ani?!

~ de veutzu pe 7 Mai 2012.

2 Răspunsuri to “Terrare humanum est”

  1. asa cum stii si tu marii nostrii regizori si actori s-au cam dus la ceruri s-au imbatrinit si nu mai joaca asa ca nu mai avem industrie cinematografica.cit despre filmul pe care il mentionezi am auzit ca e foarte tare asa ca te rog sa-mi dai si mie adresa de unde sa-l piratez.

  2. Stiu cum suna… dar l-am vazut pe DVD😀

Lasă un răspuns

 
