A fost cutremur. Mic, slava Domnului!


LATER EDITS:

12:37: E clar: pe la 12 noaptea, la televiziuni oamenii se duc acasa si lasa caseta cu reluarea telejurnalului de seara! Azi dimineata la 3 jumate, cand m-am culcat, la televiziuni nu era nicio stire despre cutremur. Intre timp s-au trezit, insa, neasteptat, nu au mai facut circ, ca alte dati. De ce oare? S-au desteptat? A cazut guvernul PDL si nu mai e nevoie de panica? I-a amenintat Marmureanu ca-i smardeste daca mai sperie lumea?! Cert este ca noi am simtit nu o replica, ci chiar cutremurul din Bulgaria. Dat initial de 5,8, l-au urcat la 6,2, apoi s-au calmat cu un 6,1. Concluzia: e in regula, nu avem a ne teme, nu are legatura cu Vrancea.

3:28: Pe cutremur.net cica a fost un cutremur in Bulgaria, de 6,2. Deci la noi a fost o replica? Asta e bine.

~3:16: Au trecut vreo 20 de minute si la televizor inca nu s-au prins 😉

Ma uitam la Mission: Impossible – Ghost Protocol si a trebuit sa opresc DVD-ul. Hai odata cu stirea, sa termin filmul!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la A fost cutremur. Mic, slava Domnului!

  1. Dan zice:

    da, l-am simtit si eu in Slatina, Olt

  2. ion zice:

    Da a fost cutremur , s-a simtit destul de bine si in giurgiu si a durat cam mulrisor mi s-a parut mie

  3. veutzu zice:

    As zice un 5 – 5,2.

  4. Iulia zice:

    Si eu l-am simtit in Slatina…si a fost ciudat…sa ne fereasca de mai rau..

Lasă un răspuns

