Frate, nu-i mai daţi ţeapă lui Zuckerberg, că ne omoară cu Facebookul!


1. Zuckerberg, baiatul ala de la Facebook care are aproape ca are mai multe miliarde de dolari decat ani, in loc sa-si vada si el de viata lui, s-a dat pe bursa, considerand ca nu e suficient de putred de bogat. Dar si-a luat teapa: Facebook n-a avut succesul scontat la bursa, iar Zuckerberg a pierdut peste 3 miliarde de dolari, ramanand cu un rahat penibil de 16 miliarde. Ba mai mult, a aparut expresia „Am fost zuckerit!”, in sensul de: am vrut sa ma imbogatesc si mi-am tras-o singur, ajungand sarac!

2. De bine ce a scos din minti pe toata lumea introducand timeline-ul pe Facebook, care este inutil, incomod, greoi si stupid, Zuckerberg (ignorand protestele, amenintarile ca trecem la Google+ si injuraturile de mama) va schimba inca o data aspectul paginii de Facebook! Noile schimbari, zic ei, constau in inserarea datelor principale pe poza de profil, un sumar al timeline-ului, iconuri si mai mici decat erau deja – deci numai schimbari prostesti.

Iar eu sunt convins ca intre cele doua stiri de mai sus nu exista nicio, dar absolut nicio, legatura!

~ de veutzu pe 23 Mai 2012.

6 răspunsuri to “Frate, nu-i mai daţi ţeapă lui Zuckerberg, că ne omoară cu Facebookul!”

  1. apai no vezi, mai veutule…io nu exist, ma!
    n-am feisbuq..nu exist..!!
    asa mi s-a spus acum ceva vreme…o sa inceapa sa vina si vremea me sa va spui: no..v-am zis io….!!!??

  2. Nu FB, nu twitter… ce fel de om esti?! :))

  3. da CNP-ul nu ni-l pune langa poza?

  4. Asta la urmatoarea tzeapa pe care si-o ia!
    Piticule, imi amintesti titlul ala din nush ce ziar: „Daca la recensamant nici nu primeau recenzorii, acum – ca s-au anuntat amenzi – cetatenii isi lipesc CNP-ul pe usa!”

  5. ce e Facebook?

  6. Kristeo, ai venit cu 311?!

Lasă un răspuns

 
