Am pierdut bauta ideala!


Scriind despre filmarile la The Empire Strikes Back, din primavara pana-n toamna lui1979, Oliver Lyttleton spune aici:

„Carrie Fisher relates that she was staying at Eric Idle’s house in London, and she and Harrison Ford had stayed up all night getting hammered with Idle and the rest of the Monty Python crew and some of the Rolling Stones. As a result, both she and Ford were still drunk (and noticeably cheerier) when they filmed the arrival in Cloud City the next morning.”

Cum o fi sa bei cu Leia, Han Solo, Monty Python si Stones?!

~ de veutzu pe 5 Iunie 2012.

5 Răspunsuri to “Am pierdut bauta ideala!”

  1. eu nu ma gindesc asa departe,eu ma intreb cum o fii sa beau cu vechii nei prieteni:Veo,Ciorba,Bau,Bizdic…………

  2. Daaa!…

  3. da-mi si mie telefonul tau si al lui Cornel.poate asa ne putem aduna la o ‘tuica de pufoaica’.

  4. Cu drag… dar nu aici🙂 Poate pe mess?

  5. k.nicolaemisaros @ iahoo.com

Lasă un răspuns

 
