L’acheteaux: Inna vrea servicii de voce de la Vodafone!


Cântăreața româncă a declarat că dorește să achiziționeze servicii de voce de la operatorul de comunicații mobile Vodafone. “Nu se mai putea aşa”, a spus solista  cu obidă, “aproape la fiecare concert ajungeam ciuca bătăilor în presă din cauza vocii. De aceea am simțit nevoia unui serviciu care să mă ajute să demonstrez invidioşilor că am voce”, a mai adăugat constănțeanca.

Inițial, în rândul băieților de la Play and Back, care o manageriază pe Inna, au existat discuții în contradictoriu din punct de vedere artistic, ei neputându-se hotărî dacă să recurgă la abonament sau cartelă. Până la urmă, Inna a adus argumentul decisiv: “Prefer cartela, pentru că dacă rămân fără voce la vreun concert pot trimite un băiat la orice chioșc de ziare ca să-mi reîncarce cartela, să-mi fac treaba cu ea până termin show-ul!”.

Vocea o va costa mai mult pe cântăreață atunci când va susține concerte în străinătate, întrucât roaming-ul este mai scump. Băieții de la Play and Back au găsit însă o soluție și pentru acest neajuns: ei ar putea achiziționa o cartelă de grup împreună cu alte artiste direct interesate, cum ar fi Elena de la Mandinga, Anda Adam sau Anna Lesko, pentru a putea împărți cheltuielile.

În ceea ce privește extraopţiunile, Inna, ca o adevărată artistă, a declarat că nu o interesează câtuși de puțin serviciile de date sau SMS-urile: “Am de toate, numai voce nu aveam!”. În schimb, cartela Vodafone vine cu aplicația Shazam, pentru recunoaşterea melodiilor, care îi poate fi utilă solistei în cazul în care uită versurile sau chiar melodia cu totul. Când mai pățește acest inconvenient în timpul unui concert, Inna poate fredona în telefon melodia așa cum credea ea și aplicația îi va spune ce melodie cântă.

“Am fost acuzată de răuvoitori că nu am voce. Acum însă le pot dovedi că am, negru pe alb: cu factura de la Vodafone!”

(Pamflet din seria L’acheteaux)

~ de veutzu pe 13 Iunie 2012.

Lasă un răspuns

 
