L’acheteaux: Liviu Dumitrascu a fost concediat!


“Alerta eJobs / Liviu Dumitrascu. 20 joburi pentru tine” – de acum inainte, nu veti mai gasi acest mail in inbox:  Liviu Dumitrascu de la eJobs a fost, in cele din urma, dat afara! Contactat pe mirc, managerul general al eJobs a motivat concedierea lui Liviu Dumitrascu: “Nu l-am dat afara pentru ca ar fi gresit ceva. L-am dat afara pentru ca era prea bun! A propus atat de multe joburi, ca s-au angajat toti somerii, astfel incat nu mai avea cine sa citeasca eJobs, care din aceasta cauza a fost la un pas de faliment!”.

Terminarea contractului insa nu este noua: “Eram atat de ocupat sa trimit mailuri la toata natiunea, incat nici n-am observat ca fusesem concediat de jumatate de an”, ne-a declarat Liviu Dumitrascu.

Conform unor calcule, Liviu Dumitrascu ar fi propus pana acum 80 de milioane de joburi, cu alte cuvinte suficient ca toti cetatenii Romaniei, inclusiv bebelusii, invalizii si batranii, sa aiba fiecare cate patru servicii.

“Acum, ca nu mai lucrez acolo, pot sa recunosc: multe dintre joburile pe care le propuneam erau inventate de mine!!”, a spus cu naduf Liviu Dumitrascu. “Trebuia sa vin cu ceva interesant in fiecare zi, or nu gasesti posturi de CEO sau creativ pe toate drumurile, asa ca scriam ziua ce-mi bubuia prin cap noaptea.” Liviu Dumitrascu nu crede insa ca a facut ceva rau, deoarece, in cei 10 ani cat a lucrat la eJobs, nu a auzit ca cineva sa se fi angajat datorita site-ului la care lucra el.

Intrebat cum va proceda pentru a-si gasi un nou loc de munca, jobberul a raspuns scuturandu-se: “O sa caut pe eJobs!”.

(Pamflet din rubrica L’acheteaux)

~ de veutzu pe 26 Iunie 2012.

8 Răspunsuri to “L’acheteaux: Liviu Dumitrascu a fost concediat!”

  1. :)) Asta mi-a placut cu deosebire!

  2. astept cu interes concedierea doamnei Mariana Ionita…

  3. Parca ea crezi ca se simte mai bine?! :))

  4. doar ce am primit alertă că CV uil meu a fost vizualizat.

  5. He’s alive! :))

  6. sa fac ceva pe Liviu Dumitrascu

  7. ce mai poti comenta citind acest pamflet?!

  8. tocmai am murit inecandu-mi gaoza cu un carnat de atata ras… cand se pune romanu’ pa umor, nu-l mai opresti nici cu parul. Doamne ajuta!

Lasă un răspuns

 
