Patru minuni ascunse in anii ’80


Ce minune este sa descoperi, dupa zeci de ani de ascultat muzica rock, o trupa senzationala care canta de 30-40 de ani, dar de a carei existenta habar n-aveai – cum ar fi Zebra:

Ce minune este sa crezi ca stii foarte bine filmografia unor actori, dar sa nimeresti intamplator, cel mai probabil pe canalul MGM, un film de-al lor pe care nu-l vazusesi si care ti se releva ca fiind colosal – cum am patit, de pilda, cu Mickey Rourke, Eric Roberts si The Pope of Greenwich Village:

Ce minune este sa iasa la lumina dupa un sfert de secol fotografii despre care nici macar nu stiai ca exista!

ScanFilm05_039 1 x copy copy 1

Ce minune este si sa-ti aminteasca cineva de o petrecere uitata la care ai fost acum 25 de ani, sa te gandesti „Si-n fond ce mare chestie am fi putut face?”, iar un prieten cu memoria buna sa-ti aminteasca: „Nu tii minte ca am coborat din bloc, am scuturat covorul pe care se vomitase si apoi, inca mahmuri, am intrat cu el, am inceput sa-l intindem si ne miram ca un necunoscut dubios nu voia sa ne lase, pana cand ne-am prins ca intrasem in alt apartament?! Si nu-ti mai aduci aminte ca ai inchis lumina, ti-ai dat cu spirt pe geaca de blugi si ai intrat in flacari in sufragerie pe Maiden?!”…

foto 2 copy copy

Undeva acolo, in trecut, exista o lume intreaga inca nevazuta si o viata intreaga deja uitata.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

