Pentru ca militari si pentru ca pace


Sper din toata inima ca se va evita razboiul in Crimeea, dar am un motiv pentru care cred ca, totusi e foarte posibil sa inceapa sa moara oameni.

In armata, in ultimii ani de comunism, primesc sarcina de a impopotona cantina pentru masa de revelion. Printre altele, ma apuc sa scriu pe pereti cu litere din hartie LA MULTI ANI si… si ce sa mai scriu eu oare?… Imi zic: noi, armatele din tarile democratice, luptam pentru pace… hai sa scriu pe perete PACE. Ceea ce si fac.

Intra locotenentul, eu eram radios ca ma va lauda pentru creativitate angajata si pregatire ideologica solida. Cand colo, odata se inroseste rau la fata:

– Bah, voi sunteti nesanatosi?! Cine a scris tampenia aia pe perete?!

– Tovarase locotenent, va rog sa-mi permiteti sa raportez, eu!

– Tu esti nebun?! Cum sa scrii mah, ca soldat, ca militar, PACE?! Da jos imediat mizeria aia de pe perete ca nu stiu ce-ti fac!!

Stau si azi si ma gandesc cum ar fi facut daca in loc de pace scriam, asa cum imi trecuse initial prin cap, Iron Maiden…

~ de veutzu pe 4 Martie 2014.

3 Răspunsuri to “Pentru ca militari si pentru ca pace”

  1. sau Gods of War ? sau Sodom???

  2. probabil ca la ora aia nu auzisa de Iron Maiden deci trebuia sa dai explicatii cu provire la cine aste si cu ce se ocupa baietii !

  3. excelent punctat !

Lasă un răspuns

 
