Blogolem II: Figment’s Revenge


Blogolem (cine nu l-a vazut este invitat cu amabilitate s-o faca) a fost contributia mea la postarea comuna de Craciun initiata de Tlon si Zum. Nu aveam intentia de a-l continua, dar povestea a inceput sa aiba o viata proprie, sa nu mai depinda de mine (si nu ma refer numai la faptul ca n-as fi putut reusi fara ajutorul acordat de Maria, Mugur si Remy), si asa s-a nascut sequelul lui Blogolem, intitulat Blogolem II: Figment’s Revenge, pe care il puteti vedea mai jos. Dar inainte sa dati clic pe play, mai adastati o clipa pentru o mica precizare.

Ce anume este Blogolem II: Figment’s Revenge? Vreti sa-l luati ca pe o simpla postare pe blog? Bine. Vreti sa-l considerati o povestire SF interactiva? Excelent. Vreti sa-l interpretati ca pe o noua abordare a mediului digital, promovand banalele postari bidimensionale la nivel 3D? E chiar perfect.

Va promit insa o experienta neobisnuita, care va depasi granitele obisnuite si va va purta prin meandrele mediului digital, in cautarea unor raspunsuri. Undeva, in mintea noastra sau intr-o alta dimensiune, exista un alt univers, iar postarea asta experimentala este doar poarta prin care vom pasi dincolo.

Cuvinte goale? Dati clic pe play!

Acest articol a fost publicat în SPCFG și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Blogolem II: Figment’s Revenge

  1. ionut zice:

    ce prostie !! „mosule esti belea ! LOL

  2. kilroy zice:

    Prietenii mei imaginari mi-au zis sa nu mai intru pe blogul asta, ca e „doomed”. 😉

  3. kilroy zice:

    😀 FPLL-ul mamii ei de treaba! 😉

  4. veutzu zice:

    OK, Kilroy, m-ai facut din abrevieri!

  5. Pingback: In caz ca n-am fost suficient de explicit… « Filosofia mea deviata. Pardon, de viata

  6. Pingback: Nu mai am chef sa scriu « Filosofia mea deviata. Pardon, de viata

  7. Pingback: Şocant: lumea nu e încă pregătită pentru 3G « Filosofia mea deviata. Pardon, de viata

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.