Atatator


… adica Aţâţător. Adica teaser!

Va promit nu doar un simplu sequel, ci o experienta unica. Va promit o incursiune care nu e imposibil chiar sa schimbe modul in care scriem si citim bloguri. Va promit intrarea intr-un intreg univers paralel. In februarie, pe acest blog!

Acest articol a fost publicat în SPCFG și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Atatator

  1. M.C. zice:

    Teasing!!!!!!!!!!!!……….

  2. veutzu zice:

    Nu mai rade, ca tu o sa joci :))

  3. Micawber zice:

    Si pana in februarie ce facem, asteptam incremeniti marea revelatie, sau mai scriem cate una, alta, in vechea deja maniera pe bloguri? 🙂

  4. veutzu zice:

    :)) :))
    Micawber, si de avion au ras la inceput, iar acum iti cumperi bilete online :))
    Serios vorbind, nu e ceva inventat de mine, doar ca intr-un fel va fi o premiera.

  5. zamo.ca zice:

    veoneeeee! n-o scoateeeeeeee! 🙂
    las’ca dau eu link la mine 😀

  6. veutzu zice:

    N-o scot, dar deja nu mai tzine de mine! Nu mai am niciun control asupr
    TERMINAT

  7. zerocratu' zice:

    mi-ai aruncat chibritu in rezervor…:)

  8. veutzu zice:

    Asteptarea va lua sfarsit in februarie 😉

  9. Pingback: When there is no more room in fiction, characters will walk the Earth « Filosofia mea deviata. Pardon, de viata

  10. Pingback: Blogging 25.0 « Filosofia mea deviata. Pardon, de viata

  11. Pingback: Postare-buzdugan « Filosofia mea deviata. Pardon, de viata

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.