„Toti ma bate / Toti ma-njura / Toti…” sau inca un serial cu Nikita


O aurolaca drogata si violenta este transformata intr-o doamna sofisticata care ucide pentru guvern. Ea are acum casa, masa si un iubit care nu stie nimic despre asta. Morala e clara: indiferent ca pentru bani de droguri sau pentru patrie, e la fel de gresit sa ucizi. De aceea, ex-aurolaca vrea o viata normala si in acest sens trebuie sa lupte cu statul.

Ideea, excelenta, era o virgina plina de viata care i s-a daruit cu pasiune lui Luc Besson in 1990. Trei ani mai tarziu, John Badham si-a facut si el mendrele cu ea, insa deja era matura si cam plictisita. Dupa inca patru ani, e violata mar de niste canadieni, rezultand o sarcina hidoasa, pentru ca anul acesta s-o posede din nou niste americani, fructul iubirii lor silite fiind serialul Nikita. Despre care si e vorba in postul asta din serialul serialelor.

Ca sa intelegem exact cum e serialul, trebuie sa privim franciza putin in perspectiva. Adevarata fiica a mamei Besson era Anne Parillaud

– frumusica, dar nu vampa; supla, dar atletica; in fine, sensibilo-dura in proportie perfecta. Agentul duplicitar care ba o salveaza, ba o omoara era Tcheky Karyo, barbat misterios si puternic. Insa in reincarnarile urmatoare, Nikita a fost pe rand Peta Wilson

Dupa ce ca are nume de sticla de bere, mai si poarta chilotii ca Axinte, pana la subrat

(frumoasa, dar la 1,80 si numarul 43 la pantofi, e clar mascul), apoi Bridget Fonda

(care n-avea nicio treaba cu personajul), iar acum, Maggie Q

(perfecta, dar greu de acceptat in pielea personajului). La fel, agentul uns cu toate alifiile ia ba moaca lui Roy Dupuis (prea tinerel si in plus mai are si barbia lui Jay Leno!), ba a lui Gabriel Byrne (da’ stim cu totii ca nu e el Kayser Soze, asa ca nu-l putem lua in serios), ba – in serialul de care vorbim – a lui Shane West (o clona mai schiloada a lui Vince Vaughn) – adica total nemultumitori.

CUI II VA PLACEA?

Fanilor serialului Alias probabil li se va parea ca serialul asta merita Globul de Aur si Palme d’or. De asemenea, fanii lui Maggie Q vor rupe torrentele, il vor vedea pe Vplay.ro, inca o data la televizor si apoi vor cumpara si DVD-urile originale. (Eu nu, desi sunt primul fan roman atestat al lui Maggie Q; dar am suportat primul episod exclusiv datorita ei.) Adica nu e chiar cel mai anemic serial politist, dar trebuie sa nu fi vazut Nikita, La femme Nikita, Point of No Return, Alias, Hei mao si Leon ca sa mai ai rabdare sa vezi cum e reincalzita o ciorba veche de 20 de ani.

CUI NU-I VA PLACEA?

Dupa opinia mea care nu vreau sa supere pe nimeni dar in mod inevitabil o va face, Nikita asta noua face parte din categoria serialelor pentru baieti – ca si Alias, Lost, Battlestar Galactica. Pe de alta parte insa, mai exista si categoria serialelor pentru barbati: The Shield, Rescue Me, Justified. Iar barbatii, in ciuda aparitiilor nerusinate ale lui Meghi Chiu, nu vor agrea serialul.

In incheiere, ma gandesc ingrozit: ce mai urmeaza, varianta romaneasca?! N-am niciun dubiu ca in rolul Nikitei ar aparea nevasta din La bloc

Nu-i trebuie pistol: ii ucide cu părul si moaca!

iar in rolul durului agent Bob

Tu ne baise pas avec Tcheky Karyo!

cel mai probabil va fi distribuit Tilica!

Acest articol a fost publicat în Ghidul serialelor și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la „Toti ma bate / Toti ma-njura / Toti…” sau inca un serial cu Nikita

  1. Mengele zice:

    nu stiu ce sa zic.nimic nu mai merge ca pe vremuri ! totul e de rahat sau chiar mai rau.o sa incerc sa vad filmul si safac un comentariu mai amplu.

  2. veutzu zice:

    Da, da, neparat 😉
    Da’ vezi ca e serial 😉

  3. basil zice:

    pentru obiectivitate, voi incerca si eu o „pastila” nikita d-asta noua…
    pentu mine, nikita lui beson e un film de lista (lista alba, nu neagra!), dar ca idee, lungimea picioarelor si atitudinea kinky a persoanei alese pt noul serial, ma face curios..de ce sa nu recunosq..!?

    de, am si eu fetisurile mele!!! :-))

  4. veutzu zice:

    te inteleg perfect ca om :))

  5. trifoi zice:

    Dude, cum se face ca toate serialele despre care scrii ca le plac barbatilor imi plac si mie (vorbesc de Walking Dead si ALIAS, nu Nikita noul)?

  6. veutzu zice:

    Vrei sa-l imbunezi pe Rembrandt! 😉

  7. trifoi zice:

    Te rog! Rembrandt nici nu s-ar uita la seriale daca n-as fi eu 😀 Zicea ca-l plictisesc. Eu i-am creat dependenta…

  8. Masaj erotic zice:

    Am parcurs acest post al tau si imi place ceea ce am citit. Continua tot asa. *^*

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.